- Anasayfa
- Sayfalar
- Öğretim Elemanı Değişim Süreci
16/10/2017 14:29:21 - 16/10/2017 14:29:21 - 31885 Okunma
GİDEN ÖĞRETİM ELEMANI
Giden Öğretim Elemanı Hareketliliğinin 2015-2016 akademik yılından geçerli olmak üzere ikinci bir Yürütme Kurulu kararına kadar durdurulmasına karar verilmiştir.
GELEN ÖĞRETİM ELEMANI
Değişimden Önceki Süreç
- Kırklareli Üniversitesine gelecek olan öğretim elemanları, Öğretim Elemanı Hareketlilik Programı formunu gelecekleri bölüm ile birlikte hazırlarlar.
- Hazırlanan Öğretim Elemanı Hareketlilik Programı formu, öğretim elemanlarının kendi akademik birimleri ve kurumları tarafından onaylanarak Kırklareli Üniversitesi Mevlana Kurum Koordinatörlüğüne ve ilgili akademik birime e-posta ile iletilir.
- Öğretim Elemanı Hareketlilik Programı formu, Kırklareli Üniversitesi kurum ve ilgili akademik birimi tarafından onaylanarak karşı kuruma iletilir.
- Öğretim elemanları üniversitemize gelirken 3 adet ıslak imzalı orijinal Öğretim Elemanı Hareketlilik Programı formunu beraberlerinde getirir.
Değişim Süreci
- Kırklareli Üniversitesi Mevlana Kurum Koordinatörlüğü tarafından Öğretim Elemanı Hibe Dilekçesi düzenlenir.
- Öğretim elemanlarına ödenecek olana burs ve seyahat masrafları için uçak bileti, orijinal bilet faturası, uçuş kartları gerekmektedir.
Değişimden Sonraki Süreç
- Öğretim Elemanı ülkesine dönerken Kırklareli Üniversitesinde ders/seminer verdiğine dair Öğretim Elemanı Katılım Belgesi düzenlenir ve öğretim elemanına teslim edilir.
- Öğretim Elemanı Nihai Rapor Formu, öğretim elemanı tarafından doldurularak Kırklareli Üniversitesi Mevlana Kurum Koordinatörlüğüne ve kendi kurumuna teslim edilir.
gelen öğretim elemanı giden öğretim elemanı öğretim elemanı değişim süreci