Mevlana Koordinatörlüğü

Öğretim Elemanı Değişim Süreci

16/10/2017 14:29:21 - 16/10/2017 14:29:21 - 501 Okunma

GİDEN ÖĞRETİM ELEMANI

Giden Öğretim Elemanı Hareketliliğinin 2015-2016 akademik yılından geçerli olmak üzere ikinci bir Yürütme Kurulu kararına kadar durdurulmasına karar verilmiştir.

 

GELEN ÖĞRETİM ELEMANI

Değişimden Önceki Süreç

  • Kırklareli Üniversitesine gelecek olan öğretim elemanları, Öğretim Elemanı Hareketlilik Programı formunu gelecekleri bölüm ile birlikte hazırlarlar.
  • Hazırlanan Öğretim Elemanı Hareketlilik Programı formu, öğretim elemanlarının kendi akademik birimleri ve kurumları tarafından onaylanarak Kırklareli Üniversitesi Mevlana Kurum Koordinatörlüğüne ve ilgili akademik birime e-posta ile iletilir.
  • Öğretim Elemanı Hareketlilik Programı formu, Kırklareli Üniversitesi kurum ve ilgili akademik birimi tarafından onaylanarak karşı kuruma iletilir.
  • Öğretim elemanları üniversitemize gelirken 3 adet ıslak imzalı orijinal Öğretim Elemanı Hareketlilik Programı formunu beraberlerinde getirir.

Değişim Süreci

  • Kırklareli Üniversitesi Mevlana Kurum Koordinatörlüğü tarafından Öğretim Elemanı Hibe Dilekçesi düzenlenir.
  • Öğretim elemanlarına ödenecek olana burs ve seyahat masrafları için uçak bileti, orijinal bilet faturası, uçuş kartları gerekmektedir.

Değişimden Sonraki Süreç

  • Öğretim Elemanı ülkesine dönerken Kırklareli Üniversitesinde ders/seminer verdiğine dair Öğretim Elemanı Katılım Belgesi düzenlenir ve öğretim elemanına teslim edilir.
  • Öğretim Elemanı Nihai Rapor Formu, öğretim elemanı tarafından doldurularak Kırklareli Üniversitesi Mevlana Kurum Koordinatörlüğüne ve kendi kurumuna teslim edilir.

 

gelen öğretim elemanı giden öğretim elemanı öğretim elemanı değişim süreci

Facebook Twitter Google Plus
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.